Varumärkesstrategi

Varumärkesstrategi

– grunden för effektiv och långsiktig kommunikation

All kommunikation bör utgå från företagets varumärke – men har du verkligen gjort din hemläxa?

Under en heldag tillsammans med Meramedias varumärkesstrateger får du förståelse till varför varumärket betyder allt, och hur man utvecklar och vårdar ett varumärke. Teori och praktiska exempel varvas med övningar som hjälper dig att utforma och utveckla ditt företags varumärkesstrategi.

Förkunskaper:
Du bör ha grundläggande förståelse för marknadsföring och kommunikation för att på ett bra sätt ta till dig kunskaperna. 

Utbildningen riktar sig till:
Företagsledare, marknadschefer, marknadsförare, affärsutvecklare och andra som vill lyckas genom fokus på varumärkesutveckling.

Mål med utbildningen:
Att du har både kunskap och verktyg för att medvetet ta med varumärkesaspekten i företagets kommunikation och upprätta en plan för att påverka varumärkets utveckling.

Detta ingår:
Kursintyg, heldag med Meramedias varumärkesexperter, sammanfattning av kursunderlaget, fika, frukt och vegetarisk lunch.

Kostnad:
Företag 3 495: - exkl. moms
Student 3 495: - inkl. moms

Datum & tid:
Kursen genomförs 24 januari 2019, 09:00 - 16:30 i Meramedias konferensvåning Studion, Luleå. 

Antal platser: 10 st.

Sista anmälningsdag 22 januari. 

Se andra kurser