Varumärkesstrategi

Varumärkesstrategi

– grunden för effektiv och långsiktig kommunikation

All kommunikation bör utgå från företagets varumärke – men har du verkligen gjort din hemläxa?

Under en heldag tillsammans med Meramedias varumärkesstrateger får du förståelse till varför varumärket betyder allt, och hur man utvecklar och vårdar ett varumärke. Teori och praktiska exempel varvas med övningar som hjälper dig att utforma och utveckla ditt företags varumärkesstrategi.

Förkunskaper:
Du bör ha grundläggande förståelse för marknadsföring och kommunikation för att på ett bra sätt ta till dig kunskaperna. 

Utbildningen riktar sig till:
Företagsledare, marknadschefer, marknadsförare, affärsutvecklare och andra som vill lyckas genom fokus på varumärkesutveckling.

Mål med utbildningen:
Att du har både kunskap och verktyg för att medvetet ta med varumärkesaspekten i företagets kommunikation och upprätta en plan för att påverka varumärkets utveckling.

Detta ingår:
Kursintyg, heldag med Meramedias varumärkesexperter och sammanfattning av kursunderlaget.

Längd:
Heldag 

Kostnad:
39 000 :- exkl moms.
Ordinarie pris 57 000 :- exkl moms. 
Max 10 deltagare. 

Övrig information:
Kostnader Resa, boende, lokal och mat och dryck tillkommer. 
Meramedias konferensvåning Studion går att boka för 6 900 exkl moms.

Föreläsare

Therese Sidevärn

Kreativ strateg & Copy
Therese.sidevarn@meramedia.se

Niklas Brandt

Art director
Niklas.brandt@meramedia.se