Digital närvaro för besöksnäring

Digital närvaro för besöksnäring

Att driva företag i dagens digitaliserade värld innebär större möjligheter än någonsin. Med några få klick kan era kunder dela med sig av foton och omdömen till miljontals människor. Dagens kund söker både snabbare och allt mer information innan de bestämmer sig vad de vill köpa för produkter och tjänster. Det är därför viktigt att bidra med rätt information, men även attraktiv sådan.

Våra experter på sociala medier, Joel och Julia, går igenom vilka metasajter(Booking, Expedia, Tripadvisor osv.) man bör finnas på utifrån ert företag och hur ni kan sköta dessa både framgångsrikt och tidseffektivt. Vi går även igenom vilka sociala medier som är lämpliga att välja – och välja bort -  beroende på verksamhet samt hur ni ska hantera både positiv och negativ feedback.

Utöver digitaliseringsmöjligheter kommer ni inspireras med hur ni kan erbjuda ”det lilla extra” som faktiskt gör skillnad.  Med goda exempel och diskussioner kommer ni inspireras till att nå era mål, oavsett om det är att ha nöjdare kunder eller ökad omsättning och vinst.

Längd:
Heldag. 6 h

Kostnad:
39 000 :- exkl. moms.
Upp till 10 deltagare.

Övrig information:
Eventuella kostnader för resa och boende tillkommer. 

Föreläsare

Julia Mårdestam

Byråchef & Content manager
Julia@meramedia.se

Joel Forsberg

Digital strateg
Joel@meramedia.se